piątek, 29 listopada 2013

Róż z dedykacją dla JoGo :)

Hej!
Dzisiaj coś z dedykacją, A. bardzo chciała coś z różem, więc postanowiłam wykorzystać przy okazji mój nowy zakup - Liner, pierwszy raz używałam czegoś takiego i jestem nawet zadowolona z efektów :) Oczywiście z biegiem czasu będę bardziej wprawiona w obsługę Liner'a ale jak na razie jest okej :)




do wykonania użyłam: 
  • baza: Essence Studio Nails Anti Split Nail Sealer
  • pierwsza warstwa: Golden Rose Rich Color nr 07
  • kreski: Wibo Art Liner 
  • top coat: Life Top Coat



Mam nadzieję, że JoGo spodobają się, nie tylko ze względu na róż :) Mam mnóstwo nowych pomysłów na zdobienia, więc posty mogą być publikowane odrobinkę częściej!
Pozdrawiam,
A.

2 komentarze:

  1. Kiedyś ciągle bawiłam się lakierami do zdobień, a teraz mi się nie chce... Podziwiam Twoją cierpliwość.:D
    Ja ostatnio znów zaczęłam malować paznokcie, ale jedynymi wzorkami jakie na nich gościły ostatnimi czasy były te Doctorowe w zeszłą sobotę na rocznicę:D Widziałaś mój piękny garniturek i muszkę 11th Doctora i okularki 3D 10th?:D Kur*icy dostawałam malując je, trochę wyszło krzywo, ale były piękne;D

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie, podziwiaj moją cierpliwość, bo zazwyczaj mi jej brakuje :) widziałam, widziałam, bardzo ładne! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :) I te pozytywne i te negatywne, w końcu konstruktywna krytyka jest dobra! Dzięki :)