środa, 27 listopada 2013

Zielone kropkasy... :)

Hej!
Dzisiaj zielone kropeczki, które tak strasznie podobają się A. i powiedział, że nie ma nawet takiej opcji, żeby ich tutaj nie było :) więc proszę bardzo :D



do wykonania użyłam:

  • baza: Lovely Nail Care Nail Hardener For Weak Nails
  • pierwsza warstwa: Miss Sporty nr 346
  • kropki: Bell Fashion Colour nr 801
  • top coat: Life Top Coat
+ sonda



Wiem, że na 3 posty są dwa z kropkami, po prostu złapałam kropkowego bakcyla i nie rozstaję się z sondą :D następny wzór powinien pojawić się na dniach, ze specjalną dedykacją dla JoGo :))
Pozdrawiam,
A.

5 komentarzy:

  1. Mnie też :)
    Ponawiam prośbę o coś z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekam w takim razie na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jutro może, ewentualnie w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kolekcja się rozrosła po -40% w Rossmannie;P 59;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziulku, ja już dawno Cię wyprzedziłam, 65 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze! :) I te pozytywne i te negatywne, w końcu konstruktywna krytyka jest dobra! Dzięki :)