czwartek, 20 lutego 2014

Pantereczka!

Hej!!

Dzisiaj mam do zaproponowania moją pierwszą panterkę. Jak na pierwszy raz to nawet mi się podoba, mam nadzieję, że z czasem jak będę więcej jej robić to będzie bardziej wiarygodna :)
Do zdobienia oprócz lakierów użyłam sondy do zrobienia złotych akcentów i pędzelka do obmalowania złotego czarnymi kleksami :)


Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu :)
do wykonania użyłam:
  • baza: Eveline 8w1 Total Action
  • beż: Wibo Express Growth Trends Nude nr 351
  • złoty: Wibo Express Growth New Trend nr174
  • czerń: Miss Sporty Lasting Colour Maxi Brush nr 080
  • top coat: Life Top Coat

+  sonda i pędzelek


I to tyle na dzisiaj, zapraszam do lajkowania profilu na FB - Paznokciowe Bazgroły :) oraz do komentowania i dzielenia się ze znajomymi!! :)

A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! :) I te pozytywne i te negatywne, w końcu konstruktywna krytyka jest dobra! Dzięki :)