niedziela, 2 marca 2014

Golden Rose Holiday nr 57 - mały prezencik :)

Hej!
Dawno nic nie wrzucałam bo po prostu nie miałam kiedy. Tyle się działo przez ostatni tydzień, że HOHO! :P
W dzisiejszym poście chciałabym się pochwalić nową pracą :) Od poniedziałku pracuję w firmie Silcare, produkującą kosmetyki do pielęgnacji dłoni i paznokci :) Jestem mega szczęśliwa, mam nadzieję, że jakoś to będzie :) I w zawiązku z tym, z okazji podpisania umowy, dostałam od Taty mini-prezent w postaci właśnie tego pięknego lakieru od Golden Rose, Holiday nr 57. Jest to przepięęęęękny piaskowy lakier z drobinkami brokatu, świetnie się nakłada, super kryje, po prostu nie ma żadnych wad!

Proszę bardzo!


I tutaj widać czego użyłam: Eveline 8w1 Total Action jako bazę i ten przeboski piasek od GR :)

PS. Od wczoraj dołączyłam do grona Polskich Lakieromaniaczek! :D

Buziaki!
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! :) I te pozytywne i te negatywne, w końcu konstruktywna krytyka jest dobra! Dzięki :)