wtorek, 4 marca 2014

Glitter + Golden Rose Rich Colour!

Hej!
Dzisiaj po raz pierwszy wykorzystałam nowe lakiery, jeden stał już jakiś czas w mojej kolekcji ale jakoś nie miałam weny na użycie go, drugi niedawno zakupiony od Golden Rose - taki pomarańczowo brązowy :)
Lubię jak mi coś migocze na pazurkach, dlatego dziś glitter od Life z SuperPharmu :) kolorystycznie bardzo podobny do GR nr 109 dlatego postanowiłam je połączyć :)


do wykonania użyłam:

  • baza: Eveline SOS
  • kolor: Golden Rose Rich Colour nr 109
  • glitter: Life nr 46
  • top: Life Top Coat


Dzisiaj inne miejsce zdjęcia lakierów, ponieważ remont szerzy mi się w domu i praktycznie nie ma miejsca :)


PS. Zapraszam serdecznie na rozdanie do nail-it-by-inanna! :)


Pozdrawiam serdecznie!! :) 
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! :) I te pozytywne i te negatywne, w końcu konstruktywna krytyka jest dobra! Dzięki :)