niedziela, 16 marca 2014

Hybryda!

Cześć!
Dawno nic nie pisałam, bo w sumie nie miałam kiedy, ciągle coś się dzieje i oto proszę... niedziela wieczór a ja dopiero usiadłam na dupce :) Nie wrzucam też nic nowego na bloga, bo na pazurkach mam hybrydę i sprawdzam jak długo będzie się trzymała :) A przy okazji, zrobiłam hybrydkę mojej mamie i to dzisiaj chciałam Wam pokazać. Od razu uprzedzam - to moje pierwsze wykonanie hybrydy, jak dla mnie super sprawa :) a no i oczywiście A. zadowolony, bo w końcu lampa UV weszła w stan używania, a nie tylko ozdabiania półki!


Mam nadzieję, że mamcia się nie pogniewa, że wrzucam jej pazurki na bloga! A już niedługo pewnie pokombinuję coś ze zdobieniami! 
Pozdrawiam serdecznie,

A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze! :) I te pozytywne i te negatywne, w końcu konstruktywna krytyka jest dobra! Dzięki :)